Home Verslas Apžvalga: Vakarienė Adirondack kuokštelėje OP Frederick’s | Daily Gazette Maistas ir gėrimai

OP Frederick’s, esantis Adirondack kalnuose, 8 valstybiniame kelyje Čestertaune, mūsų niekada nenuvilia. Nors maistas paprastai yra geras, visi kiti dalykai taip pat yra tinkami.

Aš visada geros nuotaikos, kai einame į OP’s. Dažniausiai būname su vyro Erico broliu Ričardu ir gražia jo žmona Helene. Pradedame gerdami gėrimą denyje, žiūrėdami į ežerą.

Erikas ir Richardas keletą metų gyveno Čestertaune, kai buvo vaikai. Tada grįžkite į Čikagą.

Richas ir Helene mėgsta Adirondakus ir kasmet vyksta į kelionę birželio mėnesį. Prisijungiame prie jų, pavakarieniaujame ir liekame nakvoti.

Šiais metais jie išvyko į papildomą kelionę. Jie čia buvo savaitę rugpjūčio mėnesį. Mes apsidžiaugėme. Beveik visada einame į OP vakarieniauti.

Toje „Adirondacks“ dalyje nėra daug restoranų, o OP meniu yra kažkas kiekvienam. Galite gauti užkandį su duona ir šonais arba mėsainį. Vaikai turi savo meniu.

Jie atviri vakarienei nuo trečiadienio iki sekmadienio ištisus metus. Mūsų patirtis rodo, kad maistas dažniausiai būna labai geras.

„Jie sulaukia daug vietinių“, – sakė Richas, kuris ten lankėsi su senais mokyklos draugais. „Čia visi jaučiasi gerai“, – pridūrė Helene.

Pradėkite nuo daugiau nei tuzino užkandžių, įskaitant prancūzišką svogūnų sriubą ir dienos sriubą (7 USD dubuo). Nuo naminių mocarelos lazdelių (12,50 USD) iki ančių burito (15 USD) jie visi yra pakankamai dideli, kad juos būtų galima dalytis arba užkandžiauti.

Valgio dydžio salotos apima Cezarį (13 USD) ir Buffalo vištieną (18,50 USD). Taip pat yra Meade Mountain salotos su braškėmis, apelsinų segmentais ir cukruotais pekano gabalėliais bei askaloniniais česnakais.

Patobulinkite savo salotas su baltymais. Kepta lašiša papildomai kainuoja 8,50 USD, ant grotelių keptos krevetės – 6 USD.

Išbandykite kepsnį. Yra Niujorko juostelė (32 USD), mijono filė (rinkos kaina) ir kepsnys iš juostelių, pagamintų au poive (34 USD).

„Taco“ parduotuvė Burnt Hills gauna aukščiausius įvertinimus už kūrybiškumą – „Out to Eat“.

Pagrindinis mėsainis su marinuotais agurkais, ananasų kopūstų salotomis ar naminiais traškučiais kainuoja 14 USD. Galite gauti bandelę be glitimo.

Be kita ko, galite įsigyti „Cajun jalapeño provolone“ mėsainį (16 USD) arba daržovių mėsainį (15 USD).

Paruoškite ant grotelių keptą kiaulieną (13 USD), krabų pyragą po’boy (17,50 USD) arba mėsos kukulį (15 USD). Matai? Visiems kažkas.

Paprastai praleidžiame pirmąjį patiekalą ir einame tiesiai prie patiekalų, prie kurių pridedama duona ir garbingos naminės salotos. Yra vištienos parmas (23 USD), patiekiamas su spagečiais; arba keptuvėje kepta Cajun šamo filė su juodųjų pupelių ir ananasų kukurūzų salsa ir ryžių plovu (27 USD). Ir daug daugiau pasirinkimų.

Apžvalga: „El Patron II“ Burnt Hillse negalima praleisti – „At The Table“.

Vynai dažniausiai yra populiarios masinės rinkos rūšys, kainuojančios 7 arba 8 USD už taurę, įskaitant keletą vietinių rinkinių, tokių kaip Niujorko Salmon Run Riesling.

OP’s, kaip ir beveik visur kitur dabar, turi bazilijoną alaus. Čia yra Lake Placid UBU ir Adirondack Bear Naked.

Mes su Helene atsisėdome prie laužavietės stalo ant denio su vaizdu į Loono ežerą. Vienmečiais perpildyti vazonai linksmi. Barmenas reikalavo nešti gėrimus prie mūsų stalo.

Richas perspėjo vaikiną prie durų, kad norėtume šiek tiek pasėdėti lauke prieš vakarienę, o kai baigsime gerti gėrimus, mūsų stalas laukia.

Pušinės dailylentės valgomajame puikiai jaučiasi, kaip ir masyvi virš židinio pritvirtinta buožė ir malkomis kūrenama krosnis bare, medinės slidės ir senosios mokyklos sniegbačių dekoras. Jūs žinote, kur esate.

Mūsų serveris buvo jaunas, bet, kaip ir kiti, ryškus, gyvas ir kompetentingas. Ji priimdavo gėrimų užsakymus, atnešdavo duonos ir sviesto.

Valgomasis buvo pilnas. „Garsu, bet vis tiek girdžiu“, – pastebėjo Helene. Aš irgi galėčiau.

Trys iš mūsų gavome salotas ant atšaldytų stiklinių lėkščių, kiekvienas su skirtingu padažu – ir kiekvienas gavome tinkamas. Žalumynai buvo švieži, buvo supjaustytas raudonasis svogūnas, julienne morka ir maži raudoni pomidorai.

Sofijos iš Clifton Park akimirksniu hitas – Prie stalo

Kaip įprasta, Richas gavo kepsnį au poivre (34 USD). „Tai tikrai gerai, – pasakė jis, – kaip aš prisimenu. Padažas buvo skanus, pridūrė jis.

Žaliosios pupelės buvo šios dienos daržovė. Jie buvo netolygiai žali, bet skanūs. Mes su Richu turėjome tobulas keptas bulves, jo su grietine ir sviestu.

„Aš nemėgstu šparaginių pupelių“, – sakė Ericas. „Aš taip pat“, – pridūrė Richas. Nekreipiau į juos daug dėmesio, kol kitą dieną nešildžiau maisto; maniau, kad jos buvo gana geros.

Helene mėgavosi savo sūriu quesadilla (11 USD) ir sakė, kad ji buvo skani. Atrodė skrudinta ir patraukli, patiekiama su salsa ir grietine. Premija: kartu buvo ir ryžių plovo tembalas.

Erikas taip pat turėjo ryžių plovą su savo keptomis šukutėmis (34 USD) ir šparaginėmis pupelėmis. Citrinos, sviesto ir baltojo vyno padaže buvo bent keliolika gero dydžio šukučių. Jis suvalgė juos visus.

Patyriau kepsnių komą su puikiai iškepta Niujorko juostele. Tai mano įprastas užsakymas ir paprastai vertas alpimo. Jis turėjo puikias statmenas grotelių žymes ir anglies skonį. Šis kepsnys buvo šiek tiek šiurkštus, bet mano patirtis buvo išskirtinė. Skonis buvo ten viskas.

Vėliau sužinojau, kad jei tai pasikartos, pasakykite serveriui ir jie pakeis kepsnį.

Mano keptai bulvei reikėjo tik druskos. Galėčiau valgyti viską, įskaitant odą, jei turėčiau vietos.

Plokštės buvo pristatytos ir pašalintos efektyviai. Kažkas pasirūpino, kad stalas būtų nuvalytas prieš pristatant kitą kursą.

Desertui turėjome citrininių uogų maskarponės sūrio pyragą (6 USD), šokoladinį purvo pyragą ir keturis šaukštus.

Helenos kava skaniai kvepėjo ir buvo karšta. Desertai greitai dingo. Su pasauliu viskas buvo gerai.

„Visi smagiai leidžia laiką“, – pasakė Ričas, žvalgydamasis po judrią valgomąjį.

Mūsų maitinimo keturiems skirtukas, įskaitant visus gėrimus ir mokesčius, buvo 193,62 USD prieš arbatpinigių.

Tą naktį virš Džordžo ežero buvo fejerverkai. Mes su Eriku stebėjome juos iš savo kambario balkono su pižama. Tai buvo labai gera diena.

Tai puikus metų laikas pasivažinėti po nuostabius Niujorko Adirondako kalnus. Aš žinau, kur galite eiti vakarienės.

OP Frederick’s

KUR: 5064 Route 8, Chestertown; 518-494-4141; hudsonhollowhops.com

KADA: Nuo 16 iki 21 val. nuo trečiadienio iki sekmadienio ištisus metus

KIEK: 193,62 USD su gėrimais keturiems žmonėms prieš arbatpinigių

DAUGIAU INFORMACIJOS: Kreditinės kortelės Mastercard, Visa, American Express, Discover. Apple Pay. Vaikiškas meniu. Yra keli laiptai. Automobilių stovėjimo aikštelė. Rezervacijos nepriimamos.

Apžvalga: „El Patron II“ Burnt Hillse negalima praleisti – „At The Table“.